25-26.08.17
Jastrzębia Góra
Festiwal Whisky IV edycja

Masterclass

01. Andy MacDonald
Andy MacDonald mianowany został Managerem Destylarni The Glenmorangie w lipcu 2008 roku.
Oprócz wiedzy inżynieryjnej oraz dyplomu w dziedzinie destylacji, posiada on ponad 25-letnie doświadczenie branży whisky, w tym w zarządzaniu destylarniami w całej Szkocji.
 
W gorzelni The Glenmorangie, przewodzi on „Men of Tain”, a do głównych jego zadań należy nadzorowanie codziennej produkcji The Glenmorangie i wspólpraca z dr Billem Lumsdenem i Whisky Creation Team przy tworzeniu nowych edycji.
 
Okazjonalnie prowadzi on degustacje dla gości VIP, zarówno w destylarni jak i podczas okazjonalnych podróży po całym świecie.
Andy MacDonald

Firma: The Glenmorangie

Kraj pochodzenia: Szkocja

Manager Destylarni The Glenmorangie

Bez tytułu
02. John Quinn

Nic dziwnego, że kiedy John Quinn został poproszony, aby stać się pierwszym w historii Globalnym Ambasadorem marki Tullamore Dew w marcu 2011 roku, ok. 6 sekund zajęło mu, aby odpowiedzieć „tak”. Jego podejście do życia, unikalne poczucie humoru, dowcip i pasja do whisky uczyniły go szanowanym ekspertem whisky na całym świecie i chętnie zapraszanym przyjacielem do każdego stolika. Można powiedzieć, że ten człowiek od whisky został stworzony do tej pracy.


Występując jako globalny ambasador marki, jego misją jest dzielić się swoją pasją do Tullamore Dew z zagorzałymi miłośnikami oraz początkującymi w świecie whisky. Poświęci on czas zarówno na kształcenie personelu barowego jak i na współpracę z ambasadorami marki Tullamore Dew na całym świecie. Nie zdziwcie się, jeśli spotkacie go w lokalnym pubie irlandzkim, gdyż nieodłącznym punktem jego podróży jest szukanie najlepszych barów i pubów podczas swoich wojaży po świecie.


Nieprzewidywalny jak irlandzka pogoda, prawdziwy Irlandczyk nie jest również przeciętnym ambasadorem marki. Urodzony i wychowany w Dublinie, John zawsze był nieco inny w podejściu do swoich przyjaciół. Jest jedną z nielicznych osób, które mówią płynnie w języku celtyckim, starożytnym języku irlandzkim. Jeśli będziesz szczęśliwcem być może wyrecytuje tobie swój ulubiony celtycki wiersz.
John nie jest nową twarzą w branży whisky. Podobnie jak Daniel E. Williams założyciel Tullamore Dew, John wnosi niezrównaną wiedzę o Tullamore Dew i bogate doświadczenie zdobyte przez 31 lat w branży irlandzkiej whisky. Początkowo pracował dla marki między 1974 i 1987, kiedy to była ona częścią irlandzkiego Distillers Group, swoim oddaniem utorował sobie drogę poprzez różne stanowiska poczynając od sprzedaży i marketingu, a kończąc jako regionalny dyrektor eksportu dla Tullamore Dew. W ostatnich latach rozpowszechnił Tullamore D.E.W. na wielu europejskich rynkach, a jego pasja i know-how pomogły osiągnąć pozycję lidera w Czechach i Bułgarii.


Absolwent Wyższej Szkoły Marketingu i Projektowania w Dublinie, ukończył również studia w Hiszpanii i Francji. Biegle mówi w języku hiszpańskim i francuskim, ale zna również portugalski i włoski.
Kiedy nie podróżuje, lubi aktywny wypoczynek, grę w golfa, narty, irlandzki taniec, gra na gitarze i śpiewa. Jest również zapalonym entuzjastą Gaelic Games i dumnie zarządza kobiecym zespołem Gaelic Football.


Bez względu na to, gdzie podróżuje po świecie, jego serce zawsze poprowadzi go z powrotem do słynnej irlandzkiej pogody, czwartkowych barowych nocy z kolegami i letnich wieczorów przy grillu i kieliszku Tullamore Dew.

John Quinn

Firma: Tullamore Dew

Kraj pochodzenia: Irlandia

Tullamore Dew Global Brand Ambassador

John Quinn GBA shot
03. Łukasz Dynowiak

Łukasz Dynowiak, to od lat jeden z wiodących komentatorów i propagatorów whisky. Na co dzień zaraża pasją i przybliża zawiłości złocistego trunku dla International Beverage Holdings.

Łukasz po raz pierwszy związał się ze szkockim gorzelnictwem pracując w Scotch Whisky Heritage Centre w Edynburgu i jako twórca i redaktor najbardziej wpływowego blogu o whisky w Wielkiej Brytanii, Edinburgh Whisky Blog. Od 2010 prowadził agencję PR obsługującą klientów z branży whisky i piwa, sędziował w międzynarodowych konkursach destylatów, udzielał sę jako krytyk w prestiżowych publikacjach. Był współautorem gorąco przyjętej i wydanej w wielu krajach, w tym w Polsce, książki „1001 whiskies you must try before you die”.

Od 2015 pracuje jako Global Brand Ambassador w International Beverage Holdings. Ta prestiżowa rola pełniona u jednego z najbardziej renomowanych producentów szkockiej whisky daje mu możliwość pracy z zespołami edukacyjnymi, dystrybucyjnymi i prasowymi na całym świecie ale jak sam przyznaje najbardziej lubi przyjeżdżać do Polski. Określa swoją pracę jako ciągłe oliwienie trybów pomiędzy konserwatywnym światem producentów whisky a współczesnym, głodnym wiedzy odbiorcą.

Łukasz Dynowiak

Firma: International Beverages

Kraj pochodzenia: Polska

Old Pulteney Global Brand Ambassador

ba

Partnerzy

Czy masz skończone 18 lat?

Nie Tak